Napjainkban egyre több vállalat alkalmaz olyan informatikai eszközöket, amelyek optimalizálják az üzleti folyamatokat, és lehetővé teszik a kézi munka digitális folyamatokkal való helyettesítését. Ha már használ elektronikus aláírást, és bevezette az e-számlázást is, akkor itt az ideje egy másik megoldásnak a maximális termelékenység maximalizálása érdekében. Tudjon meg mindent, amit az EDI Suite-ről tudnia kell.
Digitális kezelés
A digitalizálás szabványossá vált a mai üzleti világban, és mindenki törekszik arra, hogy vállalata kulcsfontosságú folyamatait racionalizálja. Ha a tranzakciós dokumentumokat digitális formában szeretné kezelni, fontolja meg az Infinite IT Solutions által fejlesztett EDI Suite használatát. Az Infinite IT Solutions által tervezett csomag. Ez egy biztonságos és átfogó rendszer, amely lehetővé teszi az üzleti dokumentumok cseréjét a vállalatok és az értékesítési partnerek között.
Ez a csomag a leghatékonyabb módszert kínálja számos típusú elektronikus fájl egy csatornán keresztüli küldésére és fogadására. A rendszert úgy alakították ki, hogy megkönnyítse az ellátási lánc egyes folyamatainak optimalizálását, . Ez lehetővé teszi az ön számára így az értékesítési és vásárlási beszerzési eljárások irányítását több alkalmazottat bevonása nélkül is kontroll alatt tarthatók.
Az Infinite által biztosított EDI rendszer típusai
Akkor Ha szívesen dolgozikna szívesen bármilyen egy eszközzel, ha az akkor valószínűleg azt várja, hogy az a lehető legkényelmesebb legyen. Az EDI az alábbi két típus egyikében érhető elfelülettel érhető el:
- Web EDInet – elsősorban kis- és középvállalkozásoknak szánt online platform, amely olcsó költségtakarékosan módja biztosítja az elektronikus dokumentumok üzleti partnerek közötti cseréjátvitelétének. Az EDInet önállóan működik, és nincs szükség további szoftverre. Többféle dokumentumot hozhat létre, küldhet és fogadhat különböző formátumokban, nyomon követheti állapotukat, és kinyomtathatja a partnerekkel folytatott levelezésének kiválasztott előzményeit. Ezenkívül ellenőrizheti a készletek rendelkezésre állását, online készíthet dokumentumokat, például szállítási bizonylatokat, számlákat és helyesbítő számlákat, visszaigazolásokat és még sok mást.
- EDInet Communicator – egy hatékony, elektronikus adatcsere technológián alapuló B2B eszköz, amely zökkenőmentes kommunikációt tesz lehetővé üzleti partnereivel. A Communicator egyszerűen integrálható bármely vállalatirányítási (ERP) rendszerbe. A főbb előnyök közé tartozik a következők: a gyorsabb dokumentumfeldolgozás, a kevesebb hibaszám kézi adatbevitelhez képest kevesebb hiba mellett, az alacsonyabb dokumentum-tárolási költség, valamint az azonnali és állandó hozzáférés bármilyen fájlhoz.
Miért érdemes jó választás az EDI Suite-et választani?
Az EDI megoldás bevezetése valószínűleg akár 80 százalékkal is csökkenti a kapcsolódó működési költségeket az ön vállalatában. Rengeteg pénzt takaríthat meg, és nagy mértékben csökkentheti a papírfelhasználást. Összességében akár 70 százalékkal is csökkenthető az emberi adminisztrációs munka.
A Infinite IT szakembereik mindig a rendelkezésére állnakott vannak, hogy segítsenek önnek. Ha technikai problémákkal kapcsolatban segítségre van segítségre szüksége, vagy fejleszteni szeretné a rendszert, hogy még alkalmasabbá tegye, garantáltan állandó támogatást kap az Infinite Service Desk munkatársaitól-től. A számok magukért beszélnek – az EDI Suite -et számos vállalatnál működik használja, amelyek és havonta több mint 5 millió elektronikus dokumentum továbbításáról gondoskodikot küldenek. Alkalmazza Vezesse be az EDI megoldást, és váljon az innováció innovatív képviselőjévé üzleti partnerei számárakörében.